سقوط مرگبار هواپیما در نزدیکی پاریس؛ سه نفر کشته شدند + فیلم زلزله "ازگله" در استان کرمانشاه را لرزاند (۱۱ تیر ۱۴۰۳) از عوارض خطرناک شب‌کاری چه می‌دانید؟ جزییات جدید از جنایت هولناک در خیابان کارگر جنوبی تهران جزئیات دستگیری شرور مسلح سابقه دار در تهران چرا مردها علاقه‌ای به معلم شدن ندارند؟ لیست جدید لوازم آرایشی غیرمجاز اعلام شد (۱۰ نیر ۱۴۰۳) برخورد خودرو با ستون برق در مشهد یک مصدوم برجای گذاشت جزییات کشف اسکلت انسان در جریان لوله‌کشی + عکس آتش سوزی منزل مسکونی یک مصدوم برجای گذاشت (۱۰ تیر ۱۴۰۳) همه چیز درباره ثبت نام دانش‌آموزان افغانستانی در سال تحصیلی ۱۴۰۳- ۱۴۰۴ + جزئیات از انتشار تصویر مدارک هویتی در فضای مجازی خودداری کنید زوج مواد فروش در شرق مشهد به دام افتادند (۱۰ تیر ۱۴۰۳) چگونه فرزندانی مستقل داشته باشیم دستور رسیدگی خارج از نوبت به پرونده ضرب و شتم نگهبان پارک خورشید مشهد تصادف موتورسیکلت‌ها در اطراف مشهد ۲ فوتی بر جای گذاشت کم‌آبی شدید بدن سبب مرگ می‌شود رمزگشایی از ۲۰ فقره سرقت وسایل از باغ‌ها و کابل‌های فشارقوی برق در شهرستان طرقبه‌شاندیز
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

دستور رسیدگی خارج از نوبت به پرونده ضرب و شتم نگهبان پارک خورشید مشهد

  • کد خبر: ۲۳۶۵۷۴
  • ۱۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۷
دستور رسیدگی خارج از نوبت به پرونده ضرب و شتم نگهبان پارک خورشید مشهد
دادستان خراسان رضوی دستور رسیدگی خارج از نوبت به پرونده ضرب و شتم نگهبان پارک خورشید مشهد را صادر کرد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ در پی انتشار فیلم مربوط به ضرب و شتم یک نگهبان پارک در مشهد و جریحه دار شدن احساسات عمومی، پس از وصول شکایت در دادسرای مشهد، بلافاصله با دستور مقام قضایی فرد ضارب دستگیر و تحویل مرجع قضایی جهت رسیدگی به اتهامات و طی مراحل قانونی شد.

در همین زمینه محمدحسین درودی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان به معاون خود در دادسرای ثامن مشهد دستور رسیدگی فوری و خارج از نوبت به این پرونده داد.

حجت الاسلام صالح سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۳ (ثامن) مشهد در این خصوص گفت: در تاریخ ۲۳ خرداد، شخص متهم به همراه یک قلاده سگ وارد پارک شده و از آنجائیکه این سگ برای برخی خانواده‌ها ایجاد مزاحمت داشته به نگهبان پارک مراجعه می‌کنند و موضوع را به اطلاع او می‌رسانند. این نگهبان هم بنا به وظیفه قانونی خود، به فرد ضارب تذکر می‌دهد، اما به طرز شدیدی مورد حمله او قرار می‌گیرد، به طوریکه حتی قادر به مراجعه برای طرح شکایت نبوده است.

معاون دادستان مرکز خراسان رضوی افزود: بعد از طرح شکایت، دستورات اولیه صادر و متهم در مدت کوتاهی شناسایی و دستگیر و پس از طی مراحل اولیه قانونی، با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد تا تحقیقات در خصوص این پرونده کامل شود.

قاضی صالح خاطر نشان کرد: دستگاه قضایی با کسانی که چنین رفتار‌های خشونت آمیزی در جامعه دارند و در امنیت عمومی اختلال ایجاد می‌کنند، برخورد قاطع، قانونی و بازدارنده خواهد داشت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->